Saturday, August 22, 2009

SALAM RAMADHAN BUAT SEMUA...

Salam semua.
Salam manis dari saya untuk semua pengunjung blog yang saya kasihi. Memandangkan hari ini, hari pertama puasa, saya mahu mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat menyambut Ramadhan dan selamat menjalani ibadah puasa dengan penuh keihklasan dan keberkatan.
Sepanjang bulan puasa ini, saya tak mampu nak janjikan sebarang N3 baru. Cuma yang boleh saya katakan, saya akan cuba setakat yang terdaya.( InsyaALLAH kalau ada keizinan waktu, adalah..)
Yalah... rasanya sedikit bersalah pula pada diri sendiri, andai di bulan penuh keberkatan ini, kita dibuai dengan cerita-cerita fantasi sebegini. Ramadhan cuma datang sekali sahaja. Entahkan ini Ramadhan terakhir buat kita, pun kita tak pasti ( ingatan ini untuk diri sendiri yang sering lalai barangkali).
Namun, itu tidak bermakna saya tidak lagi menghargai pengunjung yang saya sayangi semua. Anggaplah ini sebagai cuti sementara, sekiranya kalian melihat terlalu lama N3 tidak berganti. :)
Pungguk di dahan teggek menunggu,
Menunggu bulan mengintai rasa
Rawan hati menggalas rindu,
Rindu tersemat di ranting jiwa,
Rindu tersemat di ranting jiwa,
Jiwa yang teguh menagih janji,
Janji kuikat takkan kulupa,
Menjelang Syawal, aku kembali...
Salam Ramadhan kepada pambaca yang di kasihi....
Salam manis,
hanni ramsul

2 comments:

Anonymous said...

insyaALLAH kit jumpe lagi syawal nanti hehe//


salmiidris ireland

Anonymous said...

Kak Hanni,

Tak per... sy faham...

[11:35:50 PM] hos.getah: